Header

14 August 2010

Streetstyle (Sarah und Dario)

Ich bin durch Hamburg geschlendert, mit der Kamera um den Hals und eigentlich nur dem Wunsch im Zara-Sale Rausch zu versinken, als mir Sarah und Dario über den Weg liefen. Ich dachte, Komm jetzt hast du schon mal deine Kamera um den Hals, fragst du sie nach einem Bild.

Die beiden kommen aus Bielefeld. Als ich ein Bild von ihren Schuhen machen, lacht Sarah "Die sind mir gestern noch ins Wasser gefallen" Und als ich ihnen gestehe, dass sie meine ersten "Fotoopfer" seien grinsen beide "Na da müssen wir uns ja richtig geehrt fühlen!"

I was wandering through Hamburg, with my cam around my neck and wanted just shop at Zara's Sale, when Dario and Sarah crossed my way. I thought; Yeah, why don't you use your camera to take some streetstyle pictures?

They are both from Bielefeld. And as i took a picture of their shoes, Sarah laughs "They are just fallen into water yesterday" When i confessed that they are my first "Streetstyle-Victims" they grinned "Than we have to feel honored, right?"






Take part at my wingame ;)

2 comments:

Annie said...

Ich liebe diese Stil !!!!! Einfach ganz genau mein Geschmack !!!

Paulien said...

How cool!! I've never had the guts to do that! Their outfits look really nice together! Oh and for your question: I upload my pictures on the computer with iPhoto. Or did you mean on Blogger? Tchüss ;-)